årsresume

Vad har hänt iår? kul? tråkigt?

Hmm. mitt minne e la inte det bästa för sånt här men det absolut roligaste var nog
  • att simon o ja förlova oss:D
  • Kira, min alla hjärtans dag present
  • Lärt känna Jennifer och julia
  • Nellys High Heels party me Lise o Emma. (trots vi fick köa i nästan 2 timmar, haha vi fick goodiebag, skor (som vi fortfarande dock väntar på) och drinkar, vi träffa Tyra och hade en toppen kväll)
  • Flytta helt o håller till K-holm, till en stor 2:a
  • Lärt känna Sandra o Yrla, från starten
  • Ja måste sätta själva starten här oxå, jobbet var inte kul men alla man lärde känna där gjorde det värt det, folket var hel skoj.
  • Min nya mobil, Samsung B3310, grönblå/turkos
  • Bättre förhållande me mor o mormor, känns faktiskt som vi pratar mer nu en vad vi gjorde förra året, iaf ja o mor. saknar mina kvälls stunder me mormor.
  • Min födelsedag i år glömmer ja inte. Mat me julia, micke o simon på choys garden. underbart, o ute kväll. det måste göras om snarast.
  • Lise fick mej börja lyssna på Kpop. awsome. <3Lise
Lite kul/tråk
  • tråkigt o tråkigt, festen hos jesper när vi blev bjudna på något av martin, någon dricka som såg ut som en falukorv, haha kvällen börja super kul, kareoke, Jennifer o ja sjöng:D hehe fast sen kommer man inte ihåg så mycket. sluta ju upp me en tur till sjukhuset efter som ja blev drogad. men det var ändå en rolig utekväll
hmm sitter o funderar på vad ja mer ska komma ihåg... sitter o bläddrar bland alla bilder men detta e vad ja kommer ihåg för tillfället lär säkert fylla på listan fram till midnatt.

Kommentarer
Postat av: Lise

haha najjs! de känns som om du nästan bara tog med slutet på året haha. xD

2009-12-31 @ 17:22:23
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Det bästa med 2009 var att bland annat fått lära känna dig... GOTT NYTT ÅR! Kram<3

2010-01-01 @ 12:59:21
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0