brr i kylan

Usch vad dålig ja har varit på att uppdatera, har tänkt att uppdatera flera gånger men sen bara helt tappat lusten..

OMG såg precis nya ica reklamen haha hoppas alla videobloggare kollar för de så alla bloggare ser ut när de lägger upp en video på bloggen. lol.

Ja känner mej larvig för just sagt det menmen, orka. Ska snart se på mirrors me Simon o käka något mumsigt.
o lite te så man kanske slipper sitta o känna säg så förkyld. suck hade lite feber igår men bara lite ida e det som vanligt tack o lov.

Nae nu ska ja ta o göra lite te eller något annat gott.

o just det bara för ja själv ska komma ihåg: - leta efter ett minnes kort till min nya mobil.

Hörs Puss Puss

Hachi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0