dagen före jul, öh?

imorgon e det julafton, hjälp måste köpa simons sista julklapp. alla andra klappar e färdigt, min julklapp till mej själv e mobilen:P mihih eller det blir en från mej, mor o mormor, eftersom den köps av julpengar:D ge mej mellandags rea nu så ja kan sticka o köpa den.

menmen, ida blire köpa hem lite snacks, bak grejer o mat, så man har massor att mumsa på imorgon när man öppnar alla julklappar:P hihi.

Nae nu ska ja läsa lite bloggar o leka me Kira puss puss.

HACHI<3

God Jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0