God Jul

Har gjort om designen så den ser lite mer julig ut, dock blev det ingen rörande bakrunds bild men detta kändes lagom juligt för min del.

Har spenderat dagen me att busa me Kira, göra färdigt hans födelsedags presenter, bakat en tårta:P eller tårta o tårta något som liknar en tårta iaf:P

Har även legat o kollat på Criminal Minds, mycket bra serie måste ja säga.
Ligger eller halv sitter i soffan o funderar på om ja ska lägga mej o läsa. vill hinna läsa ut boken innan de andra kommer, på måndag måste ja ner till stan o fixa lite grejer, kommer ja säkert inte orka men men.

Kira-Chan fyller ett år i morgon, min lilla pöjk börjar bli stor. just  nu busar han me en papperspåse, han gillar att väsnas mycket har ja märkt. haha.

Nae nu ska ja ta o göra något annat, kanske ta lite te o godis o läsa klart it girl - tur i oturen.

See yah later babes!

XOXO Hachizan<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Ett stort grattis till Kira i förskott.. Desigen blev väldigt fin. Så mysigt med jul..



Kram <3

2009-12-06 @ 20:38:24
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0