Shopping!!!!!!!!!

Mihihi ida har ja varit på banken. varit o shoppat, träffat Jennifer, fikat o shoppat lite mer, köpt en snygg outfit till freda:D yay tack för hjälpen Jennifer, bara så du vet lär ja nog dra mej dej fler gånger:P hehe

Kom även hem me två nya armband, knästrumpor, 4 garn o en present till Simon.

Sen drog ja hem till Micke o Julia, satt o prata lite me Julia medans micke o simon spela Halo, haha nördarna.

Sen kände ja hur hungrig ja va så simon o ja gick till donken o sen åkte vi hem.

Nu sitter ja här ny duschad, vilket e skönt, halv tittar på Criminal minds och läser bloggar.

Har pratat me mor o mormor med. hehe men nu ska ja kolla lite viktigare saker. hörs sen

BTYL! Hachi<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag gillar kläder :D vi får springa runt i norrköping en hel dag sen :P

2009-12-09 @ 11:38:51
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0