Hem kommen

hitta en ask halstabletter i väskan när ja leta efter mina nycklar förut så det slapp ja köpa nu,
Hitta två par tights, blå o lila. Ringar. svarta benvärmare och svarta overknee strumpor.

simon o ja käka donken ida, snabbt o lätt. Körde på det gamla hederliga happy meal:P haha fick en liten yoda. haha super söt. simon fick ett sånt där lys svärd. eller vad det heter. är inget star wars fan men simon e så han skulle efter jobbet hem till mickepicke o Jesper för att ha SW maraton. haha dessa pojkar.

Jag ska nog ta en varm dusch hoppas att det lättar på halsen och sen lägga mej o kolla på något kanske.
hmm men nu ska ja ta ett äpple. puss

BTYL! Hachizan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0