Im way to deep under the water

suck, allt börjar bli för jobbigt. Ja känner snart orkar ja inte mer.
Måste allt komma på en o samma gång hela tiden??

Orkar inte, vet inte vad ja ska ja göra, I dont care.

sitter här me min trocadero ska se färdigt Death Note, Min Kira e lite Kira aktig. men schh hemlis.
me tal på kira så springer han runt som fan o lär nog snart sluta me att han springer in inågot me huvudet före o sen sitter o har ont i huvudet, han e konstig.

nu sitter han på bordet o kollar på en fluga som sitter fast i fönstret. haha. han snackar me den. hmm. Han får mej glad iaf.



Man kanske skulle bli författare, föredrar fantasi framför verkligheten just nu. det är inte lätt att växa upp. iaf inte nu. nae nu ska ja kolla färdigt på Death Note o ta lite tonfisksallad att äta. jummy me frukost. kanske en macka oxå. får se känner inte direkt för att äta. men får tvinga i mej lite.. hörs sen.

BTYL! Hachisan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0