It all starts with...

sitter som vanligt o lyssnar på 2ne1 o självklart abracadabra bara föratt lise fick mej till det, haha. rolig video måste ja ju säga:P

Ska snart städa lite här, simon e o träffar micke för att snacka hemlisar, haha. längtar tills mina nya skor kommer hem, har iaf fått ett paket från yves idag, men det får nog vänta tills imorgon me o hämta, tror nämligen att ja snart kommer få ytterligare ett. illa haha beställer hem lite för mkt tror ja, men det e ju presenter:D mihihi

Nae nu ska ja lyfta på rumban o göra lite vettiga saker. Puss på näsan.-

BTYL ! Hachi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0