Lets go party, work that body

Ligger o kollar på Gossip Girl, kom ihåg ja inte hunnit se de senaste avsnittet:O haha blev lite förvånad.
har även sett ANTM finalen, fel person vann på ett sätt. haha men min favo fick lämna innan sista avsnittet. suck men gilla finalen ändå. det var okej.

E lite små sur på kira, han bara har sönder saker, suck. Ska göra mej i ordning när avsnittet är slut, ska till norrköping ida, träffa Lise o Emma, Party night, behövs verkligen, ska bli kul. Kommer till norrköping halv två, då blire upp till stan o köpa present till mormor som fyller den siste, hihi köpte ena i går. vilket ja måste komma ihåg o ta me för det e mammas grejer oxå. hmm.

Känner mej lite stressad, men får duscha o tvätta håret hemma hos mor sen, fixa mej o så, måste packa ner skor o outfit för kvällen. kommer sakna som bara den efter Kira o Simon, men hihi har ju ringen på fingret så ja tänker på dem hela tiden. hihi, ska lägga upp lite bilder har segat på det, me min jobbiga kamera, haha har iaf lagt batteriet på laddaren nu, så ja kan ta lite bilder ikväll vilket som kommer bli ett måste.

Hmm något mer ja har att säga? känner mej kanske tom på ord nu, hmm brukar ja inte ha, brukar jämt ha en miljon tankar i huvudet, vilket ja visserligen har men mer hemliga. Schh.

Passar ja i lockar`?
Kira e ju bara för Kawaii<3

Men nu ska ja se färdigt GG.

BTYL!! Hachisan<3

Kommentarer
Postat av: Lise

jaa! du passar jätte bra i lockar! :D:D

2009-11-21 @ 17:16:58
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Tove

Jätte snyggt! :)

2009-11-27 @ 00:40:30

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0