Mitt i höst mörkret

eller ja det e ju ljust ute nu men men, har beställt hem lite saker från yves, älskar yves, skönt me att man har tre månader på sig  sen att betala dt man beställt. det blir liksom jätte bra om man vill köpa julklappar o har många att köpa till, hihi ja e smart ibland..

E hemma ida för när ja tog tempen förut vissa den lite feber, bäst att ligga kvar i sängen i värmen o försöka bli fullt frisk annars blir ja jätte sjuk igen. suck ja som borde va på praktiken, men ringde hon tyckte ja skulle ligga i sängen o dricka te. hihi tur att ja tycker om te då=P köpte hem mitt favorit te igår när simon o ja gick till ica, var ju bara tvungen att gå ut när första snön  börja falla:P haha fast får ju skylla mej själv ida men men det var det värt det, har alltid gått ut när första snön kommit. även om det har varit klockan sex på morgonen. ja ja e lite udda. deal with it.

Dock förlora ja ju alla bilder igår men har tagit några nya ida som ja ska lägga upp så ni får se, tycker det e så mysigt me snö. men nu ska ja ta en pepparkaka o dricka upp mitt goda te, men först lite bilder...
Vart är Kira?
Där e Kira:D
OMG va snö
VA E DET DÄR :O
vill inte se mer.....
Hmm va e det för något?



Kommentarer
Postat av: egor

haha söt katt :D jag har oturen och ser svarta katter jämt när som ska gå över en gata... -.-

2009-11-05 @ 20:47:09
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0