Need a new camera

Hade tagit jätte fina bilder på den första fina snön som fallit o vad gör kameran då? jo han cpar sig o deletar bort alla mina bilder,hatar kameran kommer kasta den i vägen, ge mej en ny i julklapp tack.inget annat bara en ny kamera plz.

Fick ta några nya bilder men känns inte lika äkta som de första men men får väl nöja mej med dessa. ^pippipipipipip^så nu ska ja sluta svära för det får de ju itne tbx.



Det känns som när ja var liten, då kom snön tidigt men tror inte denna snön stannar till jul, e mycket osäker på om vi får en vit jul eller inte. hmm man får väl hoppas. här kommer bilder på min lilla pöjk.


Over and out.... BTYL:P

Hugs and Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0