varför blir det så mkt text ida?

Hmm, mår lite sisådär ida me, har ringt vårdcentralen de ska ringa upp efter två typ. suck men hoppas ja kan gå dit ida o ta lite prover, ja kan fan inte vara frisk när det känns som detta e typ tredje fjärde gång ja blir förkyld,, visst blir ofta sjuk på hösten men detta e larvigt, e typ frisk en dag sen mår ja kasst igen, igår gick ja o skaka o frös. somna runt sju åtta eller något, vakna runt halv elva i morse, har duschat nu o så, känns skönt.

Har på mig mitt nya armband från msbijoux, det e så snyggt, funderar på om ja har någon kedja att sätta presenten från milajki i. ska gå o kolla snart. i mina öron hörs brown eyed girls, tack Lise mitt nya musik beroende, snart kan ja nog även dansen i videon som ja la upp tidigare, hehe.

funderar på va ja ska försöka äta, åt korv o mackor igår o thai mat som simon hade me sig hem:P
hmm väntar på svar från bokus me, vill veta om mina böcker ja beställt fanns inne eller inte, brukar ju dock ta tre dagar innan, men efter det kommer boken hem. brukar oftast ta 7-9 dagar från man beställer till brevlådan hem:D awsome. älskar såna sidor, även yves e snabba, paket kommer ju på en vecka. hihi.

på månda ska ja till norrköping föresten mormor fyller ju år då så det ska firas, hoppas hon bjuder på tårta eller något det skulle vara mumsigt. Men nu blir det kurr i magen måste ut i köket o se om ja hittar något att äta på och så tror ja kirachan e hungirg.

BTYL! Hachisan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0