då har man dödat "the king"

Moshi Moshi!

ursäkta nörd språket men av glädje så kände ja mej tvungen att säga att nya guilden i wow ja e med i så har vi fått ner LichKing, lul så nu skryter alla boys om titlen the kingslayer.
Det var kul att vi fick ner honom tog liksom bara lite över en timme typ. jäkla figth o ta 15 minuter. inte kul att wipa på den. men men har inte mer att säga. för utom att jag är halv trött o imorgon är det än städdag.

Nu ska ja lägga mej o mysa med kira o simon och försöka hitta något kul att ligga o titta på.

Vi hörs i morgon.

xoxo Hachi<3

Kommentarer
Postat av: yrla

igår var det massa hordes som härjade i Ironforge (eller hur det stavas) haha jag blev jätterädd :P

2010-04-02 @ 11:48:01
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0