En annan lördagskväll

Moshi Moshi!

Sitter här i norrköping o kollar halvt på djävulen bär prada med mor.
Saknar mina pojkar som bara den, (L) ska försöka åka hem hyfsat tidigt i morgon när alla i norrk ändå e upptagna med jobb o grejer.

Skönt att få komma hem o hälsa på  mormor o mor, och hämta mitt nya bankomat kort.
Ska snart kolla sj tider o försöka bestämma nån tid att åka.Funderar även på att försöka hinna me en sväng på stan men får se vad man hinner göra och vad man orkar. Just nu vill ja bara till Simon o Kira, inte till kholm, kholm suger as.

ångrar mej halvt halvt att ja någonsin flytta dit, har inte fått något utav det förutom att ja träffa min älskade där. annars inget typ. känns inte så iaf. Men bara leta vidare efter lägenhet o jobb. frågan e om man verkligen ska flytta tbx till norrk eller flytta till jkpg ir någon annanstans. får se vad som händer.

Aja nu ska jag göra något annat, få andra tankar i huvudet.
Hörs sen ir imorgon!

Chu på er<3

Kommentarer
Postat av: yrla

hallå jag då :(

2010-04-11 @ 00:07:36
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0