123

Moshi Moshi!

Hmm tänkte skriva av mig lite. Blir nog att åka hem till norrköping på lördag och fira att min sötis Lise fyller år, måste ju säga gz. kommer inte träffa henne på länge sen när jag flyttat ju.
Men ser fram emot flytten bara inte packa alla saker och sen packa upp dom, kan man inte bara trolla lite så är allt flyttat och på plats automatiskt.

Hmm nae nu sitter jag och drömmer mig bort igen, gör det allt oftare kanske borde skriva av mig lite igen som jag gjorde förr. hmm kanske funkar får se.

Har haft en rolig msn konversation me Emma o Will. buhu emma drar till turkiet imorgon. kommer definitivt dröja innan vi kan träffas igen med tanke på flytten och sånt. nu ska jag ta och göra något annat.

Chu Chu<3

Jag gillar ringen hon har på pekfingret. seriöst den är skit snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0