おはようございます または 嘉日

Moshi Moshi!!

Hmm, e seg vakna första gången runt nio i morse av en kisse som kom o ville gosa^^ så gulligt. somna om sen o vakna för typ 3 timmar sen. har segat lite i sängen me Kira o bläddrat i tidningar.
Ikväll blir det att dra en sväng till Julia o träffa Jennifer med. Blir lite mys med tjejerna, bättre en sitta själv hemma iaf.
gammal bild^^

O sen sa ja till osp att ja skulle skriva något om honom så here it goes^^, Han är schysst, rolig, gillar hundar^^, e från skottland  men pratar förvånats värt bra svenska:P haha han har en rolig dialekt. Blev du glad nu? ;P

hihi nae nu ska ja se om ja kan hitta något att äta o leka lite med min katt innan han springer in i något, hörs sen.
Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0