누군가가 나를 행복하게 만들 수 있습니까?

Moshi Moshi!

Usch känner mig otroligt seg men ändå inte trött. jag sover så himla dåligt, har ialla fall inte känt samma sak i huvudet som jag kände igår. Jag hoppas det håller säg borta.
Jag vill att det ska bli måndag så jag kan få åka iväg ett tag, Mot stockholm bär det av och sen åka lyxkryssning.

Vad har hänt idag då? Åkte till Julia för att träffa Jennifer och henne, Lite girls night. Var mysigt och roligt, haha sånt måste göras om innan man flyttar härifrån. Har även suttit och pratat me osp på vent, haha fast jag vet aldrig vad jag ska säga^^, men det var kul ändå. måste göras om, får se till att köpa mig en mic. hihi

Just nu sitter jag och skriver med alex på msn och funderar på något bra att göra som får en att inte tänka för mycket^^. inte bra att tänka för mycket ibland. kanske skulle plocka fram gitarren och spela lite. var ett tag sen jag gjorde det. hmm det gör jag nog.

See ya! Chu Chu<3



Waeroun bami chajaolddaen
Na salmyeosi nooneul gamayo
Geudaeye soomgyeoli nal aneulddae
Mueotdo duryeopji anjyo
E saesang geu eoddeon nugudo
Geudaereul daeshin halsueopjyo
You are the only one
And I'll be there for you, baby

Kommentarer
Postat av: Osp

Yay im mentioned again! im becoming a famous scotsman!

2010-08-05 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0