hej finland

moshi moshi! nu är man i finland, här är visst klockan en timma förre haha, sitter o dricker en mojito för tillfället och äter lite godis. bilder kommer när jag kommer hem. älskar hytten, den är super fin. stort fönster, vin på rummet, rymmlig toa och stor säng. hade dock varit roligare att vara här med kompisar eller en kille;) men jag har det myigt med mamma. börjar känna mig lite seg men inte kan jag gå och lägga mig än:) hihi imorgon blire spa och bada, yay ja kan använda min nya röda bikini hihi. frukost runt nio och spat efter det. träffa föresten ett jätte söt äldre par på restuangen förut, de var super trevliga, vi alla satt och prata och åt god mat. förrätt, varmrätt och efterrätt. jummy jag åt lax till varmrätt, riktigt gott och mättande. får se hur god frukosten är imorgon, men saknar folket där hemma och alla glada, roliga personer, ni vet vilka ni är. hoppas jag i alla fall. haha oj blev ett litet långt inlägg, ska nog göra något annat nu en upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0