It became so dark

Moshi Moshi!

Vet ni vad som hände nyss? det blev svart, strömmen gick i hela huset. Läskigt.
Kira blev lite skrämd men nu vill han bara leka igen. hihi.
Simon sitter o kollar på anime, one piece. gillar inte den så mycket finns bättre^^sry Lise..

Imorgon blir det norrköping, lär åka ganska skapligt eftersom tågen går så dåliga tider. har lite som ska fixas innan vi åker på tisdagen. Kommer sakna Simon o Kira. tror kira vet att jag ska åka, han är lite mamig av sig vill vara hos mig hela tiden. min lilla bebis.<3

hmm sitter o skriver me osp på wow, tror han vill bli nämnd i min blogg igen^^, haha han är rolig att prata med, gillar såna killar. nu ska jag köra random, See ya.

Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0