its bad, really bad

Moshi Moshi!

första natten på länge jag har sovit något bättre. men är fortfarande kanska utmattad i kroppen.
imorgon blir det norrköping och sen bär det iväg till stockholm för kryssning på tisdag. ska bli så skönt att komma bort i från allt, men är lite ledsen att Emma inte kunde ses. behöver verkligen träffa en god kompis och prata ut.
Men men inte så mycket att göra åt, hon är kär och galen i sin karl.

Har försökt att packa ner det mesta så allt är färdigt tills imorgon, på ett sätt vilja inte åka men på ett annat finns det inget hellre jag vill göra. strunt samma. ska gå och leka lite med min katt nu. kommer sakna sönder mig efter honom. och simon med förstårs. undra hur det ska gå för dom två när dom blir ensama? sånt som märks.

Nu ska jag ta o göra något annat. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0