Kamsamhida

Moshi Moshi!

Min stavning e inte den bästa men spelar ingen roll orkar aldrig komma på en smart rubrik ändå så.
Hihi har precis tittat färdigt på strong heart, älskar det programmet dör av skratt varje gång ja ser det^^,

hmm va har hänt mer idag då. typ inget var o handla förut fast ja mådde inte så bra, trodde ja skulle svimma ett tag:S det var inte så kul men mår bra nu iaf:) har raidat ida me, var roligt, roligt folk som spelar^^, haha.
hmm imorgon blir träffa Jennifer o Julia framåt kvällen, girl night eller nått. får väl se skönt att komma ut lite iaf.
Simon kommer ju inte hem förens på torsdag så e ensam hela dagen i morgon med.

Nae nu ska ja åter gå till msn o wow:P chu på er<3

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hejsan

Rösta gärna på min bild, du är guldvärd om du gör det. :) Vill så gärna hamna på topp 3. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

du behöver inte säga att du har röstat. :) Ha en bra dag nu då!

2010-08-04 @ 10:22:27
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0