Mobbad:(

Omg Emil och Simon mobbar mig för jag bloggar och skriver mycket:( stfu på dom.
Dom failar på spelet dom kör iaf.
Har hemtelefon nu, vilket är skönt, det gillar jag.

Idag har jag varit med simon och emil nere på stan och sprungit runt lite, kollat läget och varit på af.
Tänkte ta en liten runda med kameran imorgon och ta lite bilder kanske. har även fixat hemma, packat upp lite mer,
satt upp lite tavlor och sånt.

Vi bjöd hem emil på tacos förut med, så idag har det ätits tacos och killarna drack öl, ja smaka mitt rosé  vin som var väldigt gott, godaste jag smakat iaf.
Så nu sitter vi hemma hos emil igen och leker me datorerna. förhoppningsvis har vi internet om ca 3-4 veckor eller något.

Man är nästan handikappad utan internet, vad gör man? jag saknar att kunna blogg och snacka med alla roliga människor på msn.

Nah nu ska jag kolla igenom alla 120 olästa inläggen jag har på bloglovin. yehoo kommer ta ett tag kanske.
vi hörs snyggingar. Chu<3

Kommentarer
Postat av: E

ehehhe tacokvällar brukar alltid sluta "sååååååå" bra hos er ;) hahaha!

2010-08-30 @ 21:49:34
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0