morgon, nya tag och nya ideer

det känns skönt, nu måste bara alla saker komma i ordning. jag tror jag kan börja trivas här, jag hoppas det iaf. imorgon blir det lite upptäcksfärd, gå och kolla runt lite förhoppningsvis iaf. hihi men jag tror det blir bra här, vill kolla upp detta med gym och sånt om det finns här eller om man måste pendla in till jönköping, men men det är sånt som märks. jag sitter iaf här i köket med mitt kaffe och kollar ut genom fönstret. kira ligger och glor på dörren tror reklam ungarna kommer nu såg dom nyligen i fönstret. men iaf kira vrkar anpassa sig bra till den nya lägenheten, tror allt blir bra bara man får allt upp packat och kartongerna ur vägen. han har iaf ätit och använt katttoan vilket gör mig glad. inget kiss på golvet då med andra ord. duktig pojke jag har. nah nu ska jag gå och se om jag kan få liv i simon. hörs sen. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0