Moshi Moshi!

Ja, då sitter man här i norrköping och väntar på att det ska bli tisdag så mankan åka iväg:P
Upp tidigt så borde kanske gå o lägga mig snart.Men har precis raidat så därför är jag vaken.
Hade dock ingen tur med drops men fick en ring i alla fall och os. För de som är intresserade, Emma? :P haha

Funderar på  om man ska lägga sig och kolla på något eller om jag ska läsa nya egg som kommit. haha så bra tidning, japansk btw.
Sitter vi mammas dator så blir inga bilder idag. Mammas sega dator där vent och msn inte vill funka. så sitter inne på det absolut älsta msn någonsin, haha värsta gamla minnen man får. haha^^,

Är glad förtillfället, skyller på osp^^, he made me smile:P
nae nu ska jag ta och bläddra egenom egg och sen tror jag det blir sängdags kanske. bäst så om jag ska orka upptidigt imorgon.

Hörs i alla fall imorgon. Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Emma

jätte intresserad ;)

2010-08-09 @ 13:44:12
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0