Moshi Moshi!

Är äntligen hemma nu. Eller hemma och hemma, är hemma i norrköping just nu. åker till katrineholm i morgon bitti någon gång, får se vilken tid jag tar tåget.

Har föresten fått en ny rullväska av mormor och den super snygga tröjan jag gått och dregglat efter. tack så hemskt mycket mormor, älskar dig.

Är glad att jag är hemma, har köpt hem massa godis, vin och sånt gott, lite till fredagen och sen sånt att ha när man har inflyttningsfest. drygt tre veckor kvar bara tills vi flyttar. omg så snart måste börja packa ju. Hoppas mor min kan komma till katrineholm och hjälpa till lite nästa vecka.

Nej nu blir hämta dom efter längtade godisarna och vara lite social på skype och msn. Hörs senare babes, bilder kommer när jag är hemma vid laptopen.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0