moshi moshi

Tjo då var man hemma och ligger i sängen, halv sover, har sovit riktigt riktigt hemskt dåligt inatt, urk men ändå var jag uppe klockan nio och redo att åka ner till stan när mormor ringde, har köpt nya underkläder, eller trosor i alla fall. svarta och vita fick det bli, har tappat bort alla mina svarta av någon anledning:o hmm undrar vart dom tagit vägen.

Har även varit hemma hos min kusin Sanna och fikat med mormor. Va söt lilla Jolene är och så himla liten.
Lilla jacob är också jätte söt, haha han vill bara spela wii hela tiden med mormor. Haha blev så förvånad över att mormor kunde spela lite med han:P haha vilken grym mormor man har.

men nu ligger jag här i min gamla säng och väntar på att klockan ska bli dags att åka med tåget hem till mina små pojkar. Saknar dom, saknar kira så himla mycket på morgonen eftersom han alltid går med mig in på toan och över allt vad jag en gör. Haha han sitter ju och stirrar på mig när jag duschar med, haha ibland hoppar han ner och duschar han också. så Cawaii.

Nah nu ska jag ta och se till så mina skor och allt annat är ner packat jag ska ha med mig hem igen.
Så mest troligen uppdaterar jag när jag kommit hem. Vi hörs babes. Chu Chu<3

Cute nails.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0