Oj det visste ja inte

Moshi Moshi!

Omg va seg ja e, o uttråkad för den delen. vet inte vad ja ska hitta på. Måste iaf dra mej till ica ida o köpa dricka o nått gott till kvällen till mej o Kira.
Ja hatar det faktum att ja inte kan sova igen :S somna runt 07-08 nånstans i morse. :/ illa ja vet, borde egentligen inte somnat alls, måste försöka hålla mej vaken o sen somna av ren utmatning i lagom tid. suck ja vänder alltid omkring på dygnen, suck jobbigaste e när man inte kan sova ordentligt på  48 timmar för man måste ställa allt till rätta igen.

Föresten fick tag på senaste ViVi igår o gissa vad. min favo bloggare var med, Rumi  Neely aka Fashiontoast:


Hihi hade visserligen läst på hennes blogg att hon skulle vara me i japanska ViVi:P men visste inte vilket nummer, hon e så söt hoppas hon får vad mer i fler.

Nae nu ska ja hittat nått att ta på mej o dra till ica. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0