Ojdå

Moshi moshi!

Nu har ja varit seg på att uppdatera, börjar tröttna på datorer:O längtar tills ja ska åka bort.
funderar på att dra hem till norrk i morgon men så kom ja ju på att ja ska ju ändå hem på söndag så kan lika gärna vänta tills dess. sen på måndag bär det av, hur ska ja orka me bussresan ner? tar ju skit lång tid till stockholm ju:S aja får fixa msn på mobilen så man kan snacka me där. billigare än smsa:P fast sms är mkt roligar:P

Hmm o Simon åker väl kanske ner till jkpg imorgon, då blir ja ensam tills onsdag tror ja, :O? om ja fatta rätt får väl se hur länge han blir borta, bara han e hemma till söndag. annars blire jobbigt me Kira. kommer sakna min lilla kisse misse:P när ja e borta sön-ons. får goa mej med honom nu när ja blir ensam med han.

Hmm what more to tell. ja har lvlat upp min palla till 80 för den som e wow intresserad. annars så e det ingen rolig nyhet:P hmm what else. nae tror inte ja har så mkt mer att skriva. hörs imorgon ir nått nu ska ja hjälpa Simon.
Chu Chu<3

bjuder på en osminkad bild:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0