sometimes we talk to much

Moshi Moshi!

Är det bara jag som suger på att komma på rubriker?
kanske, kanske inte. Tänkte i alla fall vara rolig och uppdatera bloggen lite.
Har spelat WoW som vanligt med de små pojkarna (och tjej) och packat lite inför flytten. (3 kartonger färdiga)
hmm vad mer, segat med kira och ätit pizza. Pizza är alltid gott. Sitter och funderar lite hur det ska gå när vi flyttar, är lite orolig för Kira. Måste fixa med hans vaccination också. ojoj mycket som ska hinnas dessa 2 veckor men förhoppningsvis ordnar allt sig och internet får funka när vi flyttat, annars blir jag sur. (surrrrrrrr) lol jag är lite trött nu men känner inte att jag har lust att sova:S

Segt, sover dåligt, äter dåligt. hmm detta kan inte sluta så bra om jag fortsätter tror jag. får väl se till att hitta något att äta på även om jag inte är hungrig, man måste ju tydligen äta:O i didnt know that:P
Nej nu ska jag sluta skriva innan jag blir för flum och detta inlägg blir konstigt.

jo det i () är sånt jag glömt att skriva som jag lade till efter åt.

TTYL! Chu Chu<3


Denna bilden på mig har snyggingen yrla gjort, visst är hon grym: http://iirla.blogg.se/ kolla in hennes blogg vet jag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Söööött :D

2010-08-17 @ 15:23:04
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0