wanna kiss u again ma boy

Moshi Moshi!

Måste in och göra mig i ordning, jag är så seg. suck på mig. har beslutsångest också för den delen, måste ringa veterinären med sen. Min lilla pojke måste få sprutor igen:( men inget farlig bara vanlig vaccination. ska se till och fixa det.

Hmm kom på allt som ska göras nu, suck att jag har väntat så här länge med det. fy på mig. får börja träna igen sen när jag har flyttat. i miss it so much.

Gaah skulle vilja skriva massa till men känner inte att jag kan formulera mig ordentligt:(

 



I miss you, I need you
Kkum sogeseon ajikdo I’m with you
I miss you, I need you
Shiganeul dwi deollyeo wanna kiss you again, my boy

Mami neomu apeunde gyeondigi
Gwiro unde neoneun eodiseon mweol hani, na ureosseo cham manhi
Neo eobshin nan mossareo
Naegero dorawajweo nal tteonagajima


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0