17 dec

moshi moshi!
Var ett bra tag sen jag uppdatera bloggen, har inte gjort så mycket och inte tänkt på att jag har bloggen heller för den del en. Men men idag har jag bara legat och latat mig, mådde inget bra imorse när jag vakna, kände mig som jag var förkyld låg kvar i sängen med kira tills typ ett imorse. drog in mig i duschen, lata mig vid datorn och sedan blev det en dusch för kira. han var lite stinky^^ hahah men nu luktar han underbart och är mjuk och len.
ska väl snart återgå till antm och ta mig en apelsin så jag får i mig lite vitaminer, sånt är ju alltid bra. känner mig dock fortfarande super trött och lite illamående :S usch usch kanske rent av kryper ner i sängen med kira med te och en bra bok istället. hmm... får se vad jag gör, drar väl med mig datorn in i sovrummet annars^^
Nah, fick julklappar från mor min idag på posten, eftersom jag inte kan åka hem dit över julen, lite tråkigt sådär men sånt man får ta, saknar sitta och äta julmat hos mormor vid fin bordet, så mysigt. <3 aww saknar min familj, hoppas snön försvinner lite snart så jag kan åka hem. mamma fyller år på söndag med skulle åkte hem tills dess men kan inte på grund av snö:(
Men men får hoppas simon kan slita sig lite från datorn och kanske hitta på något med mig istället, få tankarna på annat håll, börjar tröttna på wow och bara sitta framför datorn. längtar tills gymmet öppnar här så man kan börja träna, träffa folk och komma i from. aja nu ska jag gå och ta mig en apelsin, kolla på antm och bläddra i ELLE tidningen simon köpte åt mig förut. vi hörs.
Chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0