23 Dec

Moshi Moshi!
Jul imorgon. hmm saknar den mysiga känslan. kommer la aldrig känna den direkt eftersom simon är värsta anti julafton :( buhu sucky boyfriend. Kira verkar gilla julen iaf:) har någon på min sida.
saknar lite att gå ner till mormor på julafton, äta god julmat, öppna julklappar, se film, äta godis och mysa.
inte riktigt samma sak längre:( buhu nu blir jag ledsen istället lyckat jonna lyckat.
aja skit samma, ledsen, glad, sur, arg. allt på en gång. nu skiter jag iaf i wow. vill ha en praktikplats och när jag får en lägger jag mest troligen bort WoW. om ingen övertalar mig att stanna.
aja nu ska jag bläddra i senaste egg, snacka vidare med osp:) och fixa lite glögg. cya chuchu<3

Kommentarer
Postat av: Julia

hehe gör som mig och Micke, han är oxå anti julen så vi har bestämt att vi tar varannat år :P Den här julen skippar vi pynt o sånt och sen nästa år blir mitt år :)

2010-12-23 @ 21:29:02
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0