24 Dec, God Jul

GOD JUL! Merry Christmas! メリークリスマス! 메리 크리스마스!
Sitter här en liten stund framför datorn, Har precis ätit frukost och öppnat en varsin julklapp, eller jag kira fick öppna två^^ haha så gullig han är när han biter i julpappret:P
just nu sitter han och äter och simon halvt spelar wow och löser suduko han fick i julklapp av min mor tror ja det stod^^
Nah nu ska jag ta det lugnt och hoppas att det onda i magen försvinner, fortsätta lyssna på denna sköna kpop blandning. enjoy:
Jag diggar den. vi hörs väl lite senare. Puss Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0