25 Dec

Moshi Moshi!
Saknar fortfarande lite julstämning men men, var mysigt igår iaf det funka, även om simon spela wow ungefär halva dagen. Typiskt Simon, aja.
Fick pengar, body lotion, duschcream och baksaker från mor min, strumpor och pengar från mormor, garn från simon och ett gosedjur från kira:) hihi kira fick massa mat och godis^^ min lilla tjockis, i love him so. han har halv däckat på golvet brevid mig nu efter har lekt med honom med hans nya leksak. haha han ser dö trött ut^^
men iaf det var en mysig jul med god mat, godis och mys framför harry potter 4e? filmen, hmm tror det var fjärde är la femte ikväll. lol kommer ihåg jag och Joel var såna Harry Potter nördar när första filmen kom ut^^ fniss mysiga minnen endå.
Nah nu ska jag åter gå till mitt kaffe och drömma mig bort.
Vill föresten åka och handla på mellandags rean. nya kamera vill jag ha och nytt minneskort till mobilen. tack tomten^^ lol nah ska köpa det från pengarna jag fick iaf. längtar som fan efter en ny kamera. vill fota nu.
Aja vi hörs senare nu ska jag ringa hem till mor min. Chu chu<3 från mig och Kira
Kira bland julklappar^^

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A - Babyfreeze

Hejsan! Gud vilken fin blogg du har! Och kul att läsa är den också! :) Hoppas du har ett riktigt bra och gott nytt år!

Ställ gärna frågor i min frågestund om du har lust! Kramar!

2010-12-26 @ 14:33:35
URL: http://babyfreeze.tk
Postat av: Alice :D

sv; tack så mkt! det är bara bra med mej ;)

2010-12-26 @ 18:38:50
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0