26 Dec

Moshi Moshi!
Trött och seg är jag idag, Saml och Emil var här till klockan fyra imorse^^ haha trevligt var det.
Vi drack öl, la pussel, av någon anledning ville Emil kolla på boxning^^ haha mupp. Sen spela vi spel, bara snacka och drack mer öl :) det var mysigt och kul.
Trött är jag idag iaf, haha somna runt fem imorse, vakna klockan se av kira som har sina morrhår på min fot^^ haha somna sen om och vakna sedan av en kira tass rakt på näsan på mig^^ min mupp kisse drog iaf upp mig ur sängen strax innan tolv så idag är jag trött och bara tar det lugnt.
Städa undan alla ölburkar förut och hjälpa simon lägga färdigt pusslet, sen har jag bara latat mig framför tvn och datorn. inte orkat göra mer, åt lite lax förut men sluta bara med att jag mådde illa :S får äta något senare istället.
Nu ska jag kolla lite på i form med anna anka, oh just det, ska börja träna med Emil kanske^^ vi försökte få med Saml också, haha får se hur det går med det. Jag ska iaf börja träna så jag slipper känna mig så himla stel hela tiden. till och med min läkare sa åt mig att börja igen^^ haha. aja vi hörs.
chu chu på er<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kör frågestund på bloggen! Skriv en fråga!



http://rrebeccak.blogg.se/2010/december/fragestund.html

2010-12-26 @ 17:55:54
URL: http://rrebeccak.blogg.se/
Postat av: Alice :D

Fin blogg ! Allt bra? :)

2010-12-26 @ 18:00:48
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0