2a dec

Moshi Moshi!

Sitter här och dricker iste och mumsar i mig lite kex:P haha för lat för att göra mej en macka och så såg kexen godare ut:P
Fortfarande svin kallt ute så tänker hålla mig inne så mycket som möjligt, har faktiskt slagit in kiras presenter:P haha vad töntig jag är men endå:P hihi kira ska få små födelsedags paket. han e ju trots allt min lilla bebis så klart han ska få inslagna paket:D

Nae nu ska jag mumsa färdigt och sen ska jag väl fortsätta spela wow med lilla Robban. chuchu<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får lägga ut bilder när Kira öppnar presenterna. Kram Sandra

2010-12-02 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0