4 Dec

Moshi Moshi!

Sitter här o e sötsugen^^ simons farmor och farfar var här tidigare idag på besök, lämna en liten tv och fick fika:D alltid trevligt med besök. Igår var Saml och Emil här, vi satt o spela Yatsy och "Loch Modan" haah bara för dom e wow nördar^^ lulz muppnissar. haha men det var kul precis som alltid. får väl se om dom kommer förbi idag med.

Måste bara säga att min pojkvän är väldigt geeky och ska nu när cata släpps sitta o lana med Emil. haha dom ska spela från det börjar^^ lol. lite för geeky tycker jag:P haha muppungen.
Ja ska inte spela. kan inte. inte förens simons nya dator kommer. suck han får en ny dator för hans moderkort brann, ja sitter med hans gamla lagade:P lol aja får la vänta till nästa år på en ny dator till mig, så viktigt är det ju inte för mig:P

Men men kanske bara skulle sluta spela. har ju typ endå ingen att spela med så aja. får la se hur det blir med det sen. nu ska jag iaf ta lite godis och sätta mig och kolla på the simpson. chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0