9 dec

Moshi Moshi!
suck internet är skumt, Facebook funkar inte för mig, vissa bloggar ser helt cp ut och jag kan inte komma in på msn eller läsa mina mail.
Så nu sitter jag o kollar på Criminal Minds, äter grönsaker (gurka, morot och paprika) med vitlöks dip:P jummy godare en godis och nyttigare.
hmm funderar på att nästa helg eller under veckan ta mig hem och hälsa på mor min som snart fyller år. fika med mina vänner osv. imorgon ska jag till doktorn och till af. ska nog ta en sväng förbi bibblan också, lämna tillbaka böckerna jag låna sist.
nah nu ska jag återgå till criminal minds och hoppas att msn funkar sen. chu<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

samma sak hände mig nyss :O

2010-12-09 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0