Död

Moshi Moshi!

Sitter här o degar mig igen, suck är så himla kallt ute endå sitter jag och funderar på om man ska ta en sväng upp till ica och köpa lite godis till kvällen, fick värsta godis suget:S illa kan ju lika gärna ställa mig och skära lite grönsaker att äta på^^ minder socker och mindre fet. hej jag ska vara nyttig:P
Har inte rört mina pringels chips simon köpte åt mig tidigare i veckan^^ inte heller dricker jag läsk:) jag är duktigt . har iof ätit lite för mycket skräp mat så som pizza och gyros :S och gyros är det enda jag har svårt att sluta äta. är så underbart gott.

Idag har jag iaf varit duktig och lagat mat, Lax, Potatis och vitlökssås:D jum jum. måste köpa hem kyckling med. fisk och kyckling är det godaste att äta nu förtiden. känner att jag börjar tröttna på kött, bortsätt från gyrosen då men endå:P haha va knäpp jag känner mig. tänkte iaf skriva av mig lite. Verkar som Saml och Emil kanske tittat förbi ikväll:) kan vara trevligt och bråka me de små pöjkarna.

Nah nu ska jag ta mig lite grönsaker att äta på och sen kolla nya Hellcats avsnittet. föresten, rätt person vann säsong 15 av Americas Next Top Model. skriver inte ut vem som vann vill inte spoila säsongen för dom som inte sätt den en. TTYL!!!!
Chu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0