En halv timme senare

Moshi Moshi!
Har spenderat senaste halv timmen i badrummet med kira som blev jätte rädd när raketerna börja smälla. Han sitter under mig förtillfället. min stackars lilla pojke:( var nog lättare när han var liten, har för mig han inte var så rädd förra året. hmm oh jag.
Men iaf mina nyårslöften för i år då:
hmm
  1. Inget mer godis, ska sluta med det igen
  2. ingen läsk, det är bara onödigt socker dessutom är mineralvatten godare
  3. skaffa gymkort och träna minst tre gånger i veckan så jag kommer igång igen:) (denna kommer jag hålla:))
  4. Hmm funderar på att äta mindre kebab/gyros (får se hur det går med den saken, funka för några år en då jag inte åt pizza och sånt på tre år:) )
  5. skaffa något vettig att göra på fritiden
Så detta får la funka, har något att gå efter^^ haha fast har redan slutat med godis och läsk dricker jag bara ibland^^ och gymmet här öppna för typ 3 dagar sen:P så haha passar bra:)
Men men nu ska jag vara lite social med folket på skype och sen dra mig till sängen och kolla på the hills ir nått. hörs imorgon chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0