omg 1 dec

Moshi Moshi!

Gaaah seg dag, typ legat i sängen hela dagen med Kira, är ju så himla kallt:S kul att höra kallaste vinter på typ 100 år:S snälla ta mig här ifrån!!!!! vill ha lite värme.
Ska nog dra upp till ica köpa hem godis och hålla mig inne så mycket som möjligt, vill ju inte frysa ihjäl när jag går ut. hmm kanske skulle lyssna på mormor och köpa mig ett par långkalsonger att ha under jeansen:P haha eller så får jag köra med mina tighta tights:P lol.

Trött är jag, seg mm sitter och dricker kaffe, skriver lite me Robban på msn, han ville Raffa o snäll som jag är så skicka jag en friend reqruite till han:P lol nörd som börjar om från början fast han har massa 80s:P lol snackar wow här för dom som inte hajar annars;)

Ja Kira fyller snart två år med. min stora pojke fyller den 6 Dec :D hihi redan köpt present till han=) snäll som jag är:P jag är expert på att skämma bort alla mina djur, haha inte haft en enda katt som inte varit kräsen när det kommer till mat och sånt:P haha fast har i och försig mest bara haft perser katter så måste nästan säga att kira är minst bortskämd på det sättet:P

Nah nu ska jag ta och göra något annat, kanske kolla i nya Popsister. finns på msn om någon känner för att snacka med mig:P chuchu<3

Han var så liten när jag fick han<3<3 min lilla bebis<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin design du har :) Kram Sandra

2010-12-01 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0