Hot issue

Moshi Moshi!

Här sitter ja o bläddrar runt i en japansk tidning o lyssnar på 4minute, hihi.
Tänkte ja skulle uppdatera bloggen lite. Simon sitter o spelar som vanligt.
Ja har börjat tröttnat lite på spelet eller så e det för ja så gärna vill till norrköping o shoppa av mej lite, var ett tag sen, måste iaf till norrköping den 15, måste till min optiker, mina ögon, får ont i huvudet av mina glasögon så går omkring me linser trots att ja har lite ont i ögat, bara för ja ska slippa den förbanade huvudvärken, så optikern e ett måste.

Hmm, ja vad har ja mer att säga, haft en liten städ dag ida, inte gjort så mkt me andra ord, blir väl samma sak i morgon, ska ju upp tidigt på månda, ska vara på åsasfolkhögskola klockan 9, skoj?nae vill hellre sova, hur sjutton ska ja komma upp?  hmm vet inte ens omd det e något kul eller vad det e för något, e mest där för att kolla in om det verkligen e något, men känner mej inte alls pep på det just nu.

Aja nu ska ja fortsätta bläddra i mina tidningar:P lol Sayonara.

Hachizan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0