seg på att uppdatera

hmm måste bättra mej, imorgon börjar bokrean, blir väl att åka in o kolla lite om man orkar o vaknar upp skapligt.

Sitter just nu o små fryser o dricker vitamin well defence, o självklart små spelar wow. lol

Har varit på stan i da me simon, fick på sultans, var mysigt. såg att det var massa vattenpölar över allt så känns som våren e på väg, äntligen kan man börja använda klack skorna ute. mihih, börjar ju tröttna lite på att gå omkring i uggs:P

den 4 mars blir åka hem till norrköping, fixa lite saker, ska till ungdomsmottagningen den 5 nån gång på morgonen. gäsp- hur ska ja orka?

vad mer har ja att säga? hmm, vill färga om håret, vet hur ja vill ha det nu, vet bara inte hur ja ska få det så riktigt:P lol. men men får se vad som händer, hoppas på att kunna hämta ut mina nya glasögon när ja e i norrk, behöver dom, ser som ja vet inte vad i dessa o orkar inte me linser, suck. lär väl ha dom i morgon så ja slipper huvudvärken, föredrar linser framför glasögonen men ibland blir det för jobbigt för mina ögon.

Men hmm nae nu ska ja fixa något att äta på, leta reda på en godis påse ir nått. får se om det blir raid. men men vi hörs.

CHU <3 Hachi

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Hejsan! :) Ett tag sen vi pratade.. Du är seg på att uppdatera och jag är seg på att läsa allas bloggar. Vi har alla brister :P Bokrean ska jag också gå på. Måste bara hitta någon tid. Vi kanske kan gå. Bara du skickar ett sms. Måndag eftermiddag till torsdag eftermiddag är jag i Julita så du vet :) Jag håller med dig om våren. Vill också plocka fram klackskorna. Börjar kännas trist med snön. Specielt om det är oväder som i lördags. Kram <3

2010-02-25 @ 17:28:54
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0