big ? mark on me

Hmm varför? varje gång ja läser bloggar, så hamnar ja alltid till slut inne på massa koreanska bloggar. haha
illa, gillar specielt dom bloggar man kan översätta till eng. så himla kul att läsa om alla koreanska favo artister.mihih.

JA e trött nu har suttit o nördat WoW alla kalla mej tur nisse för ja får typ alltid drops. hmm. vad kan man säga, någon måste ju vara bäst gearad xD lol

Nae nu ska ja hitta något att mumsa på e hungrig o sen sova, oj just det har ju färgat håret:P haha det e röd brunt igen nu:P mihih. inte vad ja tänkte färga det till först men det blir bra så länge, mitt hår behövde det verkligen.

Hörs imorgon. Pözz på er

Hachi<3

Bara för ja o jennifer o så söta:P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såklart vi e :D

2010-01-23 @ 20:44:10
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0