Chu<3

Moshi Moshi!

Omg ja e vaken:O somna inte förens typ fem i morse, haha o ja e pigg o vaken nu, det gillar ja, dock har ja lite ont i ögonen glömde ta ut linserna i går kväll. haha, vilket ja gör ofta, fattar inte varför ja inte bara köper dag o natt linser när ja vet att ja somnar me dom:P

får bli nån gång, nästa gång ja beställer blir me färg, mycket roligare då:P hihi.

Ja, vad gör ja då? jo sitter o lyssnar på mina favosar, 2ne1 o F(x) Amber e ju bara så söt=p, ska väl dricka upp mitt kaffe o slänga in mej i duschen. måste tvätta håret me..har inte gjort det ofta eftersom ja nyligen färgade håret.
Färgen håller bättre om man väntar en dag extra när man färgat det, iaf mitt hår=)

Nae nu ska ja dricka färdigt och göra något vettig innan ja drar ner till stan, Fika me snyggingarna.

Saayonara:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0