Hmm någonting faller bort känns det som...

Hjälp va kass ja har varit på att uppdatera, känns som ja har tappat all min insperation, hmm

Moshi moshi iaf! xD

i fredags firades iaf Jennifer som blev 22. har tagit bilderna från julia, soz:P


hmm antingen e min dator seg ir blogg.se. aja får räcka me bilder.

Känner att ja inte har så mycket att skriva, har mest suttit o spelat WoW det är illa sicken liten nörd ja blitt

Bara föratt ja e bäst gearade Boomkinen:P haha, ja äger:P lol.

Ida har ja inte gjort mycket, städat lite i köksskåpen o flyttat runt lite saker, spelat, lagat mat (potatis, fiskpinnar o vit sås) tycker bara om min egna sås:P mihihi.
Har sen istort sätt bara suttit o latat mej framför datorn me blogs o WoW.

Men ja ska väl återgå till det, får se när ja uppdaterar i gen, hoppas iaf att min blogg insperation kommer tbx. ska föresten försöka ta mej till norrk i veckan. mess om någon där vill träffa mej:P

Puss påer som orkar läsa detta:P

Hachi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0