så ja

En lite mer personligare design kanske, vet inte riktigt vad som e ja känner ja men det får duga tills ja får bättre insperation.

E ganska trött me varit vaken för länge, älska sömnbrist. magen kurrar oxå måste ta o hitta något att äta.

Sitter just nu i soffan o kollar på Gayo Daejun, ett koreanskt musik program, massa bra musik, 2ne1, SHINee, Brown Eyed Girls, F(x), T-ara, Kara, 2pm, Big bang och många många fler. ja vet att ja har missat att nämna några till bra.

Nae nu ska ja ta o hitta något att äta så kanske min mage blir glad igen. e enormt sugen på clementiner av någon anledning, får gå o köpa det sen ir i morgon. :P

Hörs sen snyggingar. Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Fin design men det är vad du skriver som reflekterar dig mer än hur bloggen ser ut.. Kram<3

2010-01-03 @ 11:55:25
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0