Sleepless People Del 3

Hmm måste sluta skriva mina flum inlägg som ingen ändå fattar.
men papa roach äger iaf, she loves me not:p hehe Tiziano Ferro. lol nae man kanske ska försöka sova?

orka att det e björn alfcelius eller hur det stavas på min skiva, lol fast det e en fin låt. härlig dialekt. haha-
Hjärta kan gå i tusen bitar. eller vad låten  heter. den e fin på sitt lilla sätt. (höll på att skriva lila)

omg ja e uttråkad ska lägga mej o läsa gossip girl o hoppas på att ja kan somna ska upp till tio i mörrn.
haha Emma måste upp sex, ja ska mobba dej i mörrn. :p

men nu ska ja försöka sova o sluta skriva flum inlägg.

Puss

Kommentarer
Postat av: nicole

kan du koreanska/japanska? pekar på din meny :p

2010-01-19 @ 10:36:54
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0