update från norrk

Hmm funderar på att dra hem ikväll, saknar mina pöjkar
.kom hit i går, träffa Jonas på tåget, hahha. lol
Sen gick ja upp till Thilda, emma var där snacka lite drog till Världen bar, inte så kul där direkt men men drog typ efter nån timme, hem till mor käka donken mat, sen hamna ja framför datorn o snacka me simon o kira.

Ida har ja varit hos mormor, gått bort till jula o rusta o köpt hem lite nödvändigheter. Ska även ladda ett busskort sen, har sån snäll momo o mami:D

hmm va har ja mer att skriva, ska tbx till norrpan på onsda igen så..nae nu ska ja göra något anna. hörs sen.

Puss Puss Hachi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0