Bordom


Moshi Moshi!

Hmm seg..får inte vara vaken så länge om nätterna, suck måste vrida tbx dygnet snart. Men ida blire Pizza igen, fan va skräpmat ja äter nu förtiden, borde ju gå upp lite ivikt men inte då:p haha det e illa när ja gott ner i vikt istället :S haha kanske skulle bo hemma hos mormor en vecka då går ja alltid upp lite. slipper folk gnälla att ja e så liten, inte mitt fel att ja bara väger 46.
Aja nu ska ja försöka få simon o att cykla till ica o köpa hem lite godis:P haha ja e en sån godis rått när ja inte tränar:P men men, om man kanske skulle ställa sig o diska? e så tråkigt någon som vill göra det åt mej?

trodde väl inte det. Hmm, Kira ligger o biter mej i foten, inte så skönt. nae nu ska ja ta o göra nått vettigt som inte e att vara framför datorn, fast lär nog hamna här sen igen, gör ja alltid:P

Hör sen, Chu Chu<3


Seriöst ge mej Hyunas hår, så himla snyggt, älskar byxorna:) och för att inte tala om skorna.

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

klaga inte, jag väger 43 och alla utom jag tycker det är jobbigt :O haha

2010-07-26 @ 20:43:33
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0